20110116

bir tembelin hikayesi

malum kış havanın farklı olmasını beklemek anlamsız olur. malum yorgunum ,stresliyim,isteksizim benim de mutlu ve enerjik olmam anlamsız olurdu,zaten öyle de değilim.oysa bugün yine herzamanki gibi karar vermiştim,dışarı çıkacak biraz tek başıma dolaşacak,bişiler içecektim.ama yapmadım.hala yapma şansım var,gerçekten üstüm giyinik her an karar verir de çıkarım diye ama...işte dedim ya enerjim yok.saçmalık bu biliyorum.ne kadar bunalım bir insan oldum yahu.ama öyleyim çünkü şimdiden haftanın stresi üzerime çöktü. bu işin stresi beni öldürecek biliyorum her iş stresli ama ben de stresi daha çok sres yapan bir taraf var,valla.kendimi sıkışmış hissettiriyor bu düşünce beni,boğuluyorum asabileşiyorum.hoh rahatladım yok rahatlamadım.
ne tuhaf
p.s mathy ben tembelin teki oldum dimi:))
p.s gregor sayfasını mı kapatıyor ben mi yanlış anladım..
p.s tamam ben de sık sık yazmıyorum ama bırakıp gitmiyorum istirham ediyorum böyle şeyler yapmayın.(gregor sesimi buradan duyuyorsan)
p.s sevgili virgilius selamlar:))

2 comments:

No More Virgilius said...

Benden de selam.
Virgilius sustu.
ipse dixi.

Mathy said...

evet, biraz tembel ve hastalıklı oldun. kaç haftadır haftasonları görüşcez..:/