20160829

nasılım acaba? Soruyorlar nasılsın ? Bilmem mutsuzum ama mutsuzluğumun nedeni ben de tam bilemiyorum anlatayım. Mutsuzum işte o kadar . Mutluluk kadar normal ama insanlarda etki yapıyor işte hadi gel de anlat neden mutsuzsun. olmuyor anlatamıyorum,anlasam anlatacağım. Genel işte.. Evet bir el var boğazımda ,evet sanki çökmüş üzerime bir şey evet sıkıştım ;bağırıp kaçmak istiyorum ama olmuyor yapamıyorum ve bu duygu katlanarak artıyor... belki de kızgınım kendime, seçimlerime ve bu seçimlerin getirdiklerine . Heyhat !!

20140301

ve her şey bambaşka. hem ben hem ülkem...

20111113

her şey farklı mı bana mı öyle geldi.. ama neden.. 2011 nasıl bir yıl yahu..

20110914

şimdi kavun yerken aklıma geliverdi. he bi de kuzey mi güney mi ne işte o vücudunu öyle sergilemeseydi olmazdı. olsundu.. aslında o zaman aklıma gelmedi ya,böyle hani herşey sıkıcı olurya hani böyle bir iç sıkıntısı.tanıdık birilerileri gelir aklına öyle.sonra o birileri aklına gelmese de olur dediklerin olur.sonra bir delete olsa pırtt pırttt siliversen. ay silmek dedim de başka bir şey geldi aklıma elimizde silgi olsa mesela öyle hoşlanmadığımız hallerimizi tipimizi silsek değiştirsek falan.aman ben neler saçmalıyorum neden saçmalıyorum. saçmalamayı özlemişim valla.sıkıcıyım,çoooook sıkıcı.içimden gelmiyor valla ama oluyor hep bir erteliyorum yarını daha güzel yapmak için ama olmuyor hem de çok tembelim.neyse bu kadar ben şimdi gidip bir uzanayım,belki uzanır kitabı da elime alırım.ahhh tom abi ahhh bu sefer bitireceğim seni hadi bakalım... yaaaa bu bloga ne oldu öyle tuhaflıklar falan. eyttt öle işte bir de bu şarkı aman video olmadı yazı olmadı yorum olmadı... olmadı olamazzzzzzzz

20110618

bir zamanlar her şey ne kadar farklıydı.hem burası hem hayat... kafa nereye biz oraya..
kafa yerinde duruyor ama bu iyi bir şey sayılmaz değil mi? durağanlığı sevmezdi bu bünye. hayat hey hat.
pazar günü sınav heycanı sarmış dört bir insanı,ben onlardan değilim,en son sınava
gireli epeyce bir zaman oldu ama kardeşle birlikte gideceğim.ne sınav ama arama taramalarla rekorlar kırılıyor,böylece kimsenin aklında soru işareti kalmayıveriyor!!
bende gireceğim önümüzdeki ay. daha da vahim bir sınav; kopyacı,kolaycı öğretmen adayları ile birlikte.. ah hayat hep adil...
pazartesi yeni işime başlayacağım bakalım nasıl olacak.ikinci seferdir yaz tatili yapamadan başlıyorum yaaa... hayat..
kargaşa,karmaşa kaygı dolu bu hayat...
vatana millete hayırlı olsun bu yeni olmayan yeni hükümet..

20110502

ıpodumu özledim yolda yürürken en güzel bir arkadaşım benim o; hep keyfime göre hareket ediyor, sıkmıyor.tamam bazen başımı ağrıtıyor.sesini kapatıyorum o zaman ama yine de kulağımda ohhh misss. bugün spora başladım evet güzel bir yürüyüş,hafif tempoda koşu ve biraz aletlerde çalışma ( acemi olduğum çok belli oluyo mu? -evet dedi) ama olsun..
şimdilik bir yerim ağırımıyor,tamam biraz bacaklarım ama o da olsun...
bu da benim en sevdiklerimden.


*ne kadar sevgi pıtırcığı oldum ben yahu..
*bence bahardan bahar geldi yupppi..
*daha sevinme çarşamba yağış dedi abiler..
*onlar ne bilirler..
*hıhh

20110501

günlerdir evdeyim,dışarı çıkmadım sayılır.insan evde yalnız olunca sesine bile yabancılaşıyormuş,uzun zamandır yapmamıştım,iyi geldi.işsiz geçirdiğim şu günlerde bol bol dinlendim o kadar dinlendim ki kafam kazan gibi oldu,fazla tembellikte iyi değilmiş sanırım.kaç sabahtır erken kalkıp yürümek için saati kurdum ama nafile tembellik ağır bastı,o anda yatak o kadar tatlı geliyor ki anlatamam.en kalınından bir kaç kitabı bitirdim,az da olsa bir kaç film izledim.şimdi sırada tiyatro var.bakalım kısmet hangisine. oyunlar bitmeden gitmem gerek.bir yandan gezmek istediğim bir kaç yer var oralara da gitmeliyim, zorunluluk değil istek.diğer yandan biraz endişeliyim malum lotodan para çıkmadı,babadan,deden miras kalmadı,ahhh hayat işte.
öyle işte...
bir de gül rengi şarap içilmez mi böyle bir günde dedi..

20110419

düşüneceğim dedim.düşüneceğim.ama neyi,nasıl?belki de farkında değilim ama düşünüyorumdur ya da şuanda ben öyle sanıyorum. insanlar hayatında planlar programlar yapar (mı).bazen tutar bazen boka sarar .ama ben bir çıkar yol bulamıyorum,ben bıklu taraftayım.sanki bir karar verince kötü olacakmış,yanlış bir kararmış gibi geliyor.nasıl emin olabilir,bilemiyorum.

20110404

artık işsiz bir insanım ben,en azından şimdilik.biraz kaygılıyım tamam tamam çok kaygılıyım.işten ayrıldım ama kafam hala işte nasıl olacak,kapanmayan bir defter,kapatmak lazım da nasıl? benim kafa rahat değil normal hiç değil.insan tembellik yapmayı bilmez mi yahu,uykuya kıyamıyorum kendimi.Yatınca her bir yerim ağrıyor benim,hay salak ben..
şimdi ben bir gideyim bakalım mekan değişince kafa değişecek mi,sonrası.. güzel abimin de dediği gibi, sonrası iyilik güzellik...

20110306

hayat gerçekten bokatan gerçekten boktan,onca şey yazdım az önce hepsi siliniverdi yahu oysa otamatik kayıt diye bir şey var değil mi yok gitti hepsi böhüüüü.
neyse tekrar yazamayacağım sadece kaldığım yerden devam edeyim bari.
iki gün önce doğum günümdü.hayatımda yaşadığım en kötü doğum günüydü diyebilirim,umarım böyle devam etmez.anladım ki oldukça ayrı dünyalarda yaşıyorum,arkadaşlarımdan sevgilimden,işimden.. büyük bir karmaşanın içindeyim,böyle hissediyorum.bu iyi bir şey mi kötü mü bilmem ama oldukça yorucu.hayatın geri kalanı hep böyle yorucu mu olacak acaba..bir umutsuzluk kapladı beni,inançsızlık..
iş yerinde herşey değişti,herkes gitti ve ben hala ordayım ve bu bana ağır geliyor sanki.hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...
hayatımda iş dışında bir şey yok,insanlarla sohbetimde de.ama hep bir yakınma hep bir kriz hali,bazen de çekiştirme..
ne kadar sıkıcı bir kısır döngü allahım.
kendi kendime enerji vermeye cabalıyorum ama olmuyor olmuyor..
şimdi kalkıp markte gidip kahvaltılık alıp bir güzel kahvaltı yapıp çamaşırları yıkayıp bir fil izleyip terkrar yatıp sabah tekrar uyanıp işe gidip bu döngüye devam edeceğim.ne kadar sıkıcı...
heyhat..
çok sıkıldım be atam..