20090723

yeni ofis manzarası yağmurlu hava ben uruncu oje vs vs



Efendim bunlar benim izinde olduğum haftada oldukça yağmurlu bir günde yeni ofisimizden çekilmiş fotolar.
Allahım kilo mu almışım ne ...yok yok fotoyu fazalaca küçültmekten kaynaklanıyor hehehh.
buda içerisinde benim de bulunduğum oldukça güzel havada çekilmiş güzel manzara fotosu:)))

Yeni almış olduğum habere görede yarın bu güzel manzarada mangal partisi var ..
Yaptığımız event birinci olmuş birzcık :)))
hımmm hımmm
turuncu ojelerimle gayet güzeldi ama onlar cıkmadı fotoda..
yaşasın akşamda şöyle Kuzguncuğa doğru uzanmak ne güzel olacak ..pek bir severim ben Kuzguncuğu..
ne alakasız şeyler oldu bunlar yahu...







3 comments:

Mathy said...

mangal partisine bende gelebilir miyim? çorbada tuzumuz bulundu, bulunsun, :P

iyi eğlencelers.

No More Virgilius said...

Önceki postunda ofisin taşınmasıyla ilgili olarak tüm sızlanmaların içimde merhamet ve sevecenlikle yankı bulmuştu ama bu manzarayı gördükten sonra artık sana acımayacağım! Bu ne ya, ölüyü diriltir!

an(ı)lık said...

tabiki mathycim her daim gel ne olursan ol gel:))emanetin bende anladın sen onu:P
sevgili virgilius şimdi o sızlanmalar ofisin taşınmasında değil tatile cıktığım hafta boyunca yağmur yağması ve benim güneşlenememiş olmamdan kaynaklanıyor...valla ayıptır söylemesi evden birinci köprüyü işten de ikinci köprüyü görebiliyorum..