20090722

hiç de tatil denmeyecek tatil geçirdim diyebilirim.Gittiğim günden döndüğüm güne kadar hergün yağmur yağdı..eh zaten bir çok yeride sel aldı.Ne diyeyeyim ben bu şansa..
geldim ki ofis taşınmış biliyordum ama unutmuşum gerçi çok uzağa değil bir üst kata taşındık.ben tabi eski kapıyı açtım bir baktım ki bom boş..yukardan bir ses orası değil kamil yukarıya gel:))tam bir çatı katı alışmak biraz zor gibi insan önce değişikliği yadırgayabiliyor gerçi ben değişikliği seven bir insanım ama bu sefer ısınamadım..bakalım..
tatilden canlı dönmüş olmam gerekiyrodu ama oyle olmadı hala mutsuzum ..
tatilde denize gidemedim ayağımı toprağa basamadım enerjimi boşaltamadım ya ondandır diye düşünüyorum.bunun dışında eş dost gördük hoş beş ettik su gibi aktı zaman ..

1 comment:

Mathy said...

bize gel, havuza gir. :)