20090518

özlem. sıkıntı, kızgınlık ,üzüntü hayrteler en çok yorgunluk içerisindeyim. Yoruldum yoruldum tek ve net kelimeyle YO RUL DUM ..
Yeniden sorgulamalar başladı, anlamsızca ne için diye soruyorum ne için(hecelemk gerekiyor vurgu için benim öyle yapıyor) zorla insanlara bir şeyle anlatmaya çalışırken umursamazsız gereksiz hayattan beklentisi olamayn insanlar yüzünden yada otlar yada her ne boksalar işte yüzünden sıkıntı ve güç duruma düşünce.ne için hepsi.dedim ya anlamsız,
hani lay lay lom ,
*uykum var
*sevgili mathy deldi göremedim
*birlikte konsere gidip içeçektik, olmadı
*evi temizleyecek
*çamaşırlarımı yıkayacak
* yemek yiyecek
*kitap
*müzik
*ben
vs vs
....
liste uzar gider
eeee hiç birini yapmaya zamanım kalmıyor.
sonuç
müsterinin sitresini satın al ve yaşa..
al sana hayat:))

No comments: