20090522

bu haftasonu farklı br şeyler yapmak isteyen olabilir belki.(buradan beni okuyan kaç kişidir bilemedim ya neyse)ben yine de yazayım dedim. Nike Run Turkey koşuları başladı .aslında üç hafta oldu ancak ben yoğunluktan dolayı ancak yazabiliyorum.iki haftası daha var şimdilik ama yaz baoyunca olma ihtimali yüksek.şimdilik üç parkur var ilerde onunda sayısı artabilir. Aşağıda gerekli bilgilerin alıntısını bulabilirsiniz.(face sayfasında alıntıdır:))) )gerçi o da runturkey sayfasından alıntı .ala ala yaz geldi hehehhe.şimdi de link vermeye çabalayacağım bir zamanlar yappabildiğim şu naneyi şimdilerde başaramıyorum.hadi bakalım iyi hafta sonları.
He bir de Belgrata gitmek isteyen ama araç vs olmayan arkadaşlar onlar içinde taksimden başlayarak beşiktaş levent güzergahından ücretsiz servis bulunuyor.
pek bir spor sever oldum şu sıralar dimi :)))


NIKE PAZAR KOŞULARI BAŞLADI!

PAZAR SABAHLARI KOŞU GRUPLARIMIZA KATIL, BİZİMLE KOŞ!
SAĞLIK İÇİN, EĞLENCE İÇİN, KENDİNLE YARIŞMAK İÇİN!

İKİNCİ KOŞU 10 MAYIS 2009, PAZAR GÜNÜ

KATILMAK VE KAYIT İÇİN: WWW.RUNTURKEY.COM

KOŞU PARKURLARI

BAKIRKÖY SAHİL
BULUŞMA NOKTASI:
BAKIRKÖY SAHİL PARKI

SUADİYE SAHİL
BULUŞMA NOKTASI:
BAĞDAT NIKE MAĞAZASI

BEYOĞLU
BULUŞMA NOKTASI:
BEYOĞLU NIKE MAĞAZASI

HER PAZAR KOŞU GRUPLARIMIZLA VE KOÇLARIMIZLA BİRLİKTE SPOR YAPABİLİR, EN SON KOŞU ÜRÜNLERİNİ İLK SEN DENEYEBİLİR VE SÜRPRİZ HEDİYELER KAZANABİLİRSİN.
* http://www.runturkey.com/

No comments: