20081216

sanırım kendimi ifade etmede konusunda birazcık başarısızım .. birazcık değil tamamen başarısızım..şöyle bir bloga bakınca da anlaşılabileceği gibi bana yabancı birinin yazdıklarıma baktığında çoğunlukla bi bok anlamayacağı aşikar..uzun uzadıya yazamadığımdan o günümün ruh halıme uygun bir de daha kolay ulaşabilmek adına yani kendim için bolca yotoptan bişeler koyuyorum..evet bende isterdim internette dolaşırken bulduğum yeni olduklarını sandığım şeyleri anlatayım paylaşayım ya da ne bileyim gittiğim yeni bir yerden tanıştığım yeni insanlardan yeni tatlardan müziklerden bahsedeyim..ama malesefe pek bir yeteneksizim bu konuda .. halbuki pek bir yenilik sever biriyim..yeni yerlere gitmeye yeni insanlarla tanışmaya bayılırım..pek asaoyal bir ınsan değilim kimseyi bulamazsam tek başıma cıkar gezerim içerim ..ama gel gör ki bunları bir türlü anlatamam..sanırım çalıştığım bu yerde de nasıl bir tip olduğumu analayıp çözemediklerinden dolayı tuaf kişilik olarak görülüyorum..oysa ben kendime baktığımda kendimi hep sıradan görüyorum..bence tuaf değilim de..
he kendimden nefret etmiyorum insanlardan da nefret etmiyorum daha kötüsü nötrleşiyorum ..ama insanlarla olmayı seviyorum..bazen alakasız insanlarla olduğumu düşünsem de ..
aman sanırım yine havalardan bunlar kış sendromları ..
neyse sadece ben şeyden bahsedecektim şey işte ya ..
canım sıkkın ve sürekli kafamdan bir şeyler geçiveriyor yazayım istedim..alakasız yerlerde buraya yazayım dediğim durumlar düşünceler oluyor ama bir yere yazıp buraya yazmaktan hoşlanmıyorum..yazdığım yerde kalıyor.zaten buraya bir şeyler yazarken direkt yazıyorum bir daha okumak da bana saçma geliyor hoşlanmıyorum. o yuzden çoğunlukla saçma bir yazı cıkıyor ortaya ..ama sonradan yani üstünden çokca zaman geçtikten sonra okumayı seviyorum..o zaman zaten yazıyı yazarken ki ruh halımde olmadıım için ben yazmışım gibi gelmiyor..bi de geçmişe dönmeyi seviyorum..
aman ne yazacaktım neler yazdım pek bir ben (li) oldu bu yazı..
bir de önceden cokca parantezli kelimeler yazardım cok da severdim artık o da olmuyor...fazlaca yüzeyselim..
he bir de ben hiç farketmesemde beni de okuyan varmış ..
pek bi memnun ve mutlu olduğumu belirtmek isterim ..
TEŞEKKÜRLER...
bu kadar bitti..

11 comments:

Mathy said...

yorum yazmasamda, ben okuyom şahşen.:)

Mathy said...

şah mat+şener şen=şahşen
he he. :P

kalimkos said...

bi yerden baslaman gerekti..

No More Virgilius said...

haksızlık etme...

an(ı)lık said...

saol mathycim:))
başlamış sayıldım mı ki acap kalimkos yorumun beni sevindirdi..
sadece kendime hoyrat olabiliyorum virgilius..

stickman said...

e okuyoz tabi. bi site var blogun urlsini giriyosun en çok kullandığın kelimeleri gösteriyo. ben en çok "ben" kelimesini kullanmışım. halbuki egoist bi insan filan değilim. acaba sitede bi hata oldu da gizli özne olan "ben" leri filan mı tespit etti ki.

bi de söyleyim artık yaff. ben senin eski temanı çok beğeniyodum. keşke yine öyle olsa.

an(ı)lık said...

teşekkürler stickman ..aradabir deişiklik iyidir ama ben bile her seferinde aynı sayfayla karşılaşmaktan sıkıldıydım.her an yeniden değiştirebilirim:))

gregor samsa said...

stickman a katılıyorum.

an(ı)lık said...

dikkate alıcam gregor..

La Santa Roja said...

Ya bu Google Reader çıktı mertlik bozuldu, okuyorum da orjinal sayfaya geçip yorum yapmak zor geliyor izlediğim bütün bloglarda. Tembellik diz boyu anlayacağın :p
Geçmiş yazılarımı okuduğumda "Allahım tam sopalıkmışım, tam sorunlu ergenmişim, tam komikmişim" diyorum, eğleniyorum :)

an(ı)lık said...

tembelliğini yenebildiğine sevindim:)
ben de cok eğleniyorum la santa hakikaten de herbiri süper ergenlik bunalıları hep başlangıçı bugun cok sıkılıdım cok yalnızım.. herkesten nefret ediyorum kimse beni anlamıyorlarla başlıyordur ya okuyup bu kadar sıkıntıyı nasıl yarattığımıza gülüyorum..he bide kilitleri olurdu o kadar gizlilerdi ki eyyy gidi günler..