20110501

günlerdir evdeyim,dışarı çıkmadım sayılır.insan evde yalnız olunca sesine bile yabancılaşıyormuş,uzun zamandır yapmamıştım,iyi geldi.işsiz geçirdiğim şu günlerde bol bol dinlendim o kadar dinlendim ki kafam kazan gibi oldu,fazla tembellikte iyi değilmiş sanırım.kaç sabahtır erken kalkıp yürümek için saati kurdum ama nafile tembellik ağır bastı,o anda yatak o kadar tatlı geliyor ki anlatamam.en kalınından bir kaç kitabı bitirdim,az da olsa bir kaç film izledim.şimdi sırada tiyatro var.bakalım kısmet hangisine. oyunlar bitmeden gitmem gerek.bir yandan gezmek istediğim bir kaç yer var oralara da gitmeliyim, zorunluluk değil istek.diğer yandan biraz endişeliyim malum lotodan para çıkmadı,babadan,deden miras kalmadı,ahhh hayat işte.
öyle işte...
bir de gül rengi şarap içilmez mi böyle bir günde dedi..

No comments: