20101119

bayram tatil bana göre değilmiş ne kadar sıkıcıyım değil mi insan tatil ister başka ne ister tabi bir de para ister ki tatilin bir anlamı olsun.paran yoksa tatilin ne anlamı varki.kafa şişkinliği baş ve sırt ağrısı kocaman bir mallık başka bir şey değil.evet sevgili blog diye başlayan bir yazı yazacaktım bloga neden seslneyim ki manyakmıyım şimdi ben neyse ben başka bir şey yazacaktım birazdan aklıma gelir ama şimdi tatilin anlmsızlığını hayatımın anlamsızlığını yazayım ben ne diyordum tatil hayır para hayır hayat işte eşittir hepsi bu. noktalama işaratelerini yine koymadım sanırım ufff sıkıcılar ama nereye ne koyacaktım bunu düşünmek bile istemiyorum.canım hiç bir şey yapmak istemiyor oysaki hava (ki ayrımıydı acaba) çok güzel ama ben bok gibiyim afedersin.(sevgili didiyi andım şimdi)neyse yüzümü ağır bir tabaka gibi hissediyorum saçlarım bok gibi görünüyor(bok kelimesini kaçıncı kullanışım sanırım hakketen bok gibiyim) oysaki daha yeni boyattım yine kızıla döndüm rahatlarım sanmıştım ama rahatlamadım hani kadınlar saçlarını değiştirince kendisini iyi hisederdi yalan ben yaptım olmadı. alişveriş yapasım var ama param yok ha yine ana sebepe dönüdük ne diyordum tatil eğer paran yoksa anlamsızdır. şu koca tatiliki bir gününde çalıştık yani eksi bir yani koca sekiz gün mal mal geçti kaldı şunun şurasında iki gün değişcek mi durum değişmeyecek.neyse sanırım biraz rahatladım şimdi gideyim balkonda bu güzel havada bir fincen türk kahvesi içeyim fal baktırayım belki bir yerden para geliyordur.rahtlarım
*okuyamacak kadar yorgunum o nedenle okumadım cümle düşüklüklerimi seviyorum ama kendimi değil...

No comments: