20100217

günlerdir bişiler( böyle yazmak daha eğlenceli affet beni TDK)okuyup duruyorum kafam kazan gibi.bunların ne işime yarayacağını bilmiyorum ,yani kitap falan değil zaten internetten yani readerdan;tasarım ,moda,müzik abuk sabuk yazanlar kendini anlatanlar,işle ilgili olanlar,twitter,oda yetmedi buzz aradabir fecbook ne var neyok. ufff bi sürü işte biraz midem bulandı.Bu kış günlerinde yapacak ne var ki zaten.İşler yaz gelince artıyor kıçımız yer görmüyor afedersin.şimdide kış uykusu hali.
Sabah oluyor yataktan kalkıyorum aynada uyanan halimi görüyorum rutin işlerimi yapıyorum;tuvalete gitmek elimi yüzümü yıkamak dişlerimi fırcalamak saçımı düzeltmek kıyafetlerimi giyip yine yolla koyulmak.Apartmanın dışına çıkınca müziğin düğmesine basıp durağa kadar yürüyorum,her sabah aynı kişliler,kasabın önünden geçerken içerdeki saat hep aynı 8.15 tam zamanı otobüsü rahatça yakalayabilirim .yine aynı kişiler biri gelmeyince merak ediyor insan acaba noldu,hadi canımm sende.gelip kapıyı aç, içerinin sessiz oluşu hoşuma gidiyor,akşam yine aynı istikamet geri ye dönüş,yo güzel sahil boyu istanbulama okadar.akşam biraz tv,biraz kitap ,aynada uykulu halim. haftanın beş günü kendimden nefret ediyorum sıkılıyorum, hayatmış hayatın gerçeğiymiş .al işte yine akşam yine aynı rutin.belkide yaz gelince düzelir ...

No comments: