20090814

bu kadar dağınık olmak zorundamıyım bilemiyorum ..neden neden neden...
masamın üstünü (altı niye olsun ki ) sürekli topluyorum ama ne hikmetse sürekli dağılıyor şuan bir tarafımda hesap makinası kalemler pardon iki hesap makinası (birini araklamışım) bir adet vivident sakız bir adet yeşil kurbaga en wraklıyanından zıbma iki adet (kesin birini araklamışım) kolonya (ofiste pek sevilmedi kendisi ) post itler delgeç defter kartvizitlik iki telegon bir de cep telefonum iki bardak birini mutfağa getirmemişim sabahtan beri iki cd kağıtlar unuttuklarım olabilir bulunuyor..Bu arada cümlenin başını da unuttum geri dönüp okuyasımda gelmedi her neyse bir de bunlar oldukça gelişi güzel dağınık bir halde duruyorlar ..
ben böyle değildim demeyeceğim çünkü ben kendimi bildim bileli böyleyim .ders çalışırken de böyleydim masa yetmez yerlere koyardım kitapları ..üstüne üstlük sadece masa konusunda da değil defter kullanma not alma konusunda da böyleyim sevgili patronum artık benden not istemiyor bu yüzden..
bu nokta da şunu belirtmek isterim ki dağınık bir insanım pasakalı değil.evimi sürekli temizlerim bulaşıklarımı asla biriktirmem biriktirilmesinden de hoşlanmam..vs vs.
aslında ben bugün yani demek istediğim konu neydi onuda unuttum.
biraz sıkılıp bunaldım ..ama mutluyum
ne yazacaktım ne yazdım konuları dağıtmak konusunda da üstüme yoktur.
dağınık biri olduğumdan dağınık not tuttuğumdan bahsetmişmiydim.
neyse ..
konuyu biraz değiştireyim bugün böyle uzunca yazasım geldi nedense ..
annem bir süredir bende .bundan önce de abim bir süredir bendeydi ondan önce küçük kardeşim ondan öncede babam ..ben sürekli böyle bir misafir ağırlama durumu gibi bir durumdayım bu nedenle de ne kendime ne de arkadaşlarıma zaman ayıramıyorum.aslında yapmamam gerekiyor hofff ya şöyle bir dağıtmak falan istiyroum sıkıldım sıkıldım kaçmak istiyorum .bundan da ailemi sevmediğim anlamı çıkmaz umarım yooo gayet de mutluyum onlarla olmaktan ..derdim başka yani işten çık eve git neden annem zaten bütün gün yalnız oturuyor birlikte çık ye içi eve dön işe git yine aynı (duyanda annnemin sıkıcı biri olduğunu zanneder hiç de öyle değil tabi )
ev hayat sıkıntı iç geçirme sıkışmışlık vs duygular içerisinde saçmalıyorum kısacası .
bu arada hayatımda ufak tefek değişikler de yok değil mesela artık saçlarım kızıl değil böööööö ..yine kahve yaptım.zavallıcıklar çok yıprandılar .annem erkek arkadaşımla tanıştı (ilk kez) evi değiştirmeyi düşünüyorum daha doğrusu düşünüyordum ama annem öyle pırıl pırıl yaptı ki vazgeçebilirim..
allahım amma da uzattım. yazmadığım uzun zamanların acısını çıkardım ohhh ..
sanırım bu kadar.

No comments: