20081127

yağmur yağıyoooo sellerrr akıyoooo arap kızı neden camda değillll...

dünsabah gayet güzeldi ya hava ben de bari hava güzel giyeyim minimi diyerekten cektim mini eteğimi öle gittim işe ..motorda dışarda oturdum sanki bahar offf ne güzel ben böyle dört köşe falan mutlu mutlu ..tam diyordum ki bu mutluluğumu kimse bozamaz ana bir baktım ki yine bok gibi trafik saçama sapan bir şekilde teeee üsküdardan çengele kadar offf ki offf ahanda mıçtım dedim yine geç kalacam ne zaman geç kalsam da sevgili patron iş yerini arıyo hep öle olur zaten..nitekim yine öyle oldu.. acelesi olduğu için tabi paparayı kısa kesti... o an mutluluktan eser kalmadı.. neyse ki ayarladığım toplantı olağan üstü hatta süper süper ötesi geçmiş de bizim ki geldiğinde paparaya devam etmek yerine teşekkürler etti ama geç kalınmama konusunu yine araya sıkıştırdı .. heheh ben yine mutlu oldum .. Hayat böyle işte bir bozouyor bir acıyor ...
akşam tabi yağmur haberi geldi ben de ofistekilere söledim yağmur yağıyormuş yooo biri seni fena keklemiş diyerek dalga geçtiler ..camdan baktım hakkaten yoktu yağmur mağmur..amanın biz ofisten cıktık biri sanki muslukları açtı .. ahanda ben yine mıçtım ben de ne anahtar ne şemsiye var .. evde kimse yok ve yağmur deli gibi yağıyor..arkaşımı aradım bizim ki arkadaşlarıylan toplaşmışlar oldukları sınavın sitresini atıyolarmış ..iyi ben gelirim oraya dedim gittim yanlarına .. yanlarına gittiğimde onlar bayağı bir yol almışlardı ..hemen tabi iştirak ettim olaya ohhh kafam bir güzel oldu sıkıldım ben gidiyorum dedim eve doğru koyuldum yağmur kesmişmiydi peki tabi ki hayırrrr ..ben mini eteğim ve güzel kafam attım kendimi dışarı..bacaklarım dondu tabi gerçi etek giymemiş olsam da donacaktı.. yani bir alışmışız pantolana etek giyince üşünülüyor pantolon sanki sıcak tutuyor ne alakası ahhh şu alışkanlılar ...neyse ellerim cebimde eğlene eğlene eve gidiyorum ...zaten ıslandım olan oldu barı keyfini çıkarayım dedim öyle de yaptım süper eğlendim yolda..ben ne kadar keyifliysem artık ne güzel gülümsüyorsun diye biri dikilyo yanımda .. tabı ben gülümsediğimin farkında bile değilmişim ki şaşırdım .. cocuk da safa bak yağmur yağıyo bizim ki güle güle gidiyo ben bunu götürürüm ülen umuduyla yaklaştı herhalde teşekkür ettim yol yokuş cıkmak istemezsin sanırım diyerekten nazikçe titir edittim.. ve eve vardığımda sırılsıklamdım ama keyifliydim ..bu arada evdeki arkadaşım da yağmurdan aynı keyfi almış sanırım biz deliyiz heheh mutlu olduk ..eve dönerken yağmur güzel ama işe giderken değil..bi de şu trafiği biri halletse ya ben ya şöfer ya da yolculardan bir cinnet gecirecek diye ödüm patlıyo ıyyyk..

No comments: