20081017

falanlı filanlı

ohhhhhhhhhhh haftasonu geldi sonunda yaşasın..geçi birz hastayım sabah uyandığımda hatta yarı uyanıkken bile boğazımdaki acıyı hissedince aha da mıçtım ya hasta oldum dedim tihhh bi de hafatsonu.. şimdi mi hastalanır gibilerinden sölenmeye başladım.şimdi de biraz biraza acıyo..sabah o can havliylen ben eczaneye gidip dana kadar antibiyotiği de aldım mı-yaww insan yutuyor dimi o ilaçları o ne be..-içtim tabi mecburen beş dakkika sonra ayıttım tiihhh bugun haftasonu ben şimdi içemiycem..ulan ilacı içmesem olmaz o kadar da para bayıldım..önceden olsa nasılsa ssk karşılıyo ucuza alıyon al i tane iç at kenera .. ilaçlar niye bu kadar pahalı ki parası olamayan adam ne yapsın...ben acaba SSK dan faydalanmaya başlayildim mi onuda bilmiyorum.üfff.zaten senede kaç kere ileç alıyorum ki uğraşamak istemiyorum o işle ıyyk allah düşürmesin oralara ..neyse ben engel tanırmıyım eğlence konusunda tabi ki hayırrrrr ki geçmişte bi vukaatım da vardır eğlence için antibiyotiği feda ettimişimdir...hehehh..kaçar mı güzelim küba müziği eşiliğinde küba bar açılışı heheheyt kaçmaz ..
böle işte..
bi öncek postta da bahsemiştim işleri de halletmişim torpilsiz alnımın teriylen..koparmışım randevuları eğlence benim hakkım..hoh beeee:)))

3 comments:

Wilwarin said...

Varya..Dikkat eden,her öksürüünde tıksırıında hastaneye giden tipler dely gibi hastalnır da senin gibi kendini dinlemeyen,hastada olsa eğlenceyi bırakmayan tipler hastalanmas he =)

an(ı)lık said...

aynen de öle arada bir tekliyorum ama şimdi iyim :))))

Wilwarin said...

Geçmiş olmuş ölese =)