20070325

pasapas

hımmm nerden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum.. yazılarımdan da anlaşılacağı üzere uzun cümleler kurma ve uzun yazılar yazma özürlüsü bir insanım.. bendenizin blog olayıyla tanışalı çok olmadı,başlangıç olarak sadece okuyucu olarak takip ettim ,daha sonra da skörün tavsiyesi ocristin de desteğiyle başlmış buldum kendimi.okudum anlamaya çalıştım; yavaş yavaş tanıştım herbiriyle.yaşadığım duyguların hayal kırıklarının yalnızca bana ait olmadığını gördüm biraz olsun rahatladım. Şimdi uzklarda ki yüzlerini görmediğim ama bir yerlerden tanıdığim dostlarım olarak görüyorum herbirini.
bencil; onu okumak, anlamk, anlamaya çalışmak. Kelimeleri yazıları derin ve zaman zaman anlaşılması zor ama çoğunukla da tanıdık benim için..duygusal, kırılgan, sorgulayıcı ve de
yatıştırıcı.. anlıyorum çünkü yaşıyoru(m)z.. düz değil sade değil parantez içleri de dahil..
Atış serbest...

6 comments:

Anonymous said...

yatıştırıcı mı:))))

Anonymous said...

kesinlikle değil asla asla asla kabul edilinemez bir sıfat :))))

Orcrist said...

bence de yatıştırıcı

Anonymous said...

inanmak üzereyim orcrist:)))

an(ı)lık said...

inan bana öyle..

Anonymous said...

ben bi kirpi okuyayım o zaman
yatışabilirim belki:)))