20070309

ne olur söyle



ah be
dostum!!
biraz da
iyi bişler
duymak
istedim
sadece...

8 comments:

Anonymous said...

Biraz yüksek sesle söylersen başlıcak dalgalanmaya deniz, sana güzel bişeyler söylemek için:)Islanma dikkat et.

Orcrist said...

şş artiz misin

Anonymous said...

Duyduklarını biraz bize de anlatırmısın?

aklakara said...

'dostum' üzerime alındım.
gel daha yakınıma, yüzünü yansıtayım halka dalgaların arasından.

an(ı)lık said...

şşş sakin ol diyo bekle dinecek yine dalgalar..daldım bekliyorum ben de..
iyi yaptın dostum..görelım hem dalgaları hem dibi..

an(ı)lık said...

biliosun doğuştan artzim ben sevgili orcrist:P

aklakara said...

can't touch the bottom...

Anonymous said...

bacak bacak üstüne miatmıştın da sağ dirseğini dizine dayayıp da batıya doğru bakıyorsun da birşeyler mi var beklediğin de güzel saç rengi dü..