20090130

hastasyıdım hem de cok hasata..hastalıktan ben de aldım nasibimi.eh onca yorgunuluğa yenik düşen güçsüz bedenimi yakalayıverdi.işten titreye titreye eve gelip kendimi yatağa nasıl attığımı hatırlamıyorm bile titreye titreye uyumuşum.zilin sesiyle irkilerek uyandım.biraz korktum çünkü eve yeni taşındığımdan kiseler beni tanımaz etmez.allah allah kim acep diye bir yandan düşünüyorum bir yandan da bütün cesaretimle kim o diye seslendim kapıya ..idris... ev sahibimin küçük oğlu ..elinden mis gbi börekle duruyordu.elime tutuşturdu tabağı hemencik kaçıverdi..biraz utangaç..he bu arada ben aç susuz yatmıştım yemeği bile düşünecek halim yoktu..ama ilaç içmem ve öncesinde yemek yemem gerekiyordu.tam da hızır gbi yetişti idris yani börekler..içimden binlerce teşekküe ettim kadıcağıza saolsun en azından iki akşamda bir mutlaka bişecikler gönderiyor.he ne diyordum ben böreği afietle yedim ilacımı içtim hemen tekrar yatağa ..allah kimseyi yalnız başına bırakmasın valla..amin..sonra sevgili sevgilim gelerek bana çorba ve ıhlamur yaptıbir güzel bakktı bana .ertesi gün işe gidemedim yattım dinlendim..sonra iyi oldum ama ilaçta mı uyumaktan mı kafam bi güzel ki anlatamam sanki bulutlar üstün geizyorum sesler derinlerden geliyor falan..bugün daha da iyim ama iş yerindekilerde sırayla dökülüyor..off kışın bitmesine iki ay var daha yaa..
bunun dışında evime alışıyorum ..çevredeki köpeciklere alışıyorum..manzaramı seviyorum.daha bi sürü eksiğim var ama yavaş yavaş biter sanırım.eksik listesini bana hediye getirecek sevgili eşe dosta bölüştürmeyi planlıyorum hehheheh..dün akşam ev sahibime teşkküre evine gittim..yine bi sürü bişe yedirdi bana..sohbet muhabbet biri allahtan ..gece yarısı eve döndüm..yattım uyudum..falan fila işte..

2 comments:

stickman said...

idris bizede börek getirsin.

an(ı)lık said...

sordum getirmezmiş:))o bana özel heheh